چقدر باید انتظار داشته باشید که برای یک چیز خوب بپردازید موفقیت چیست

Wiki Article

مهراب قاسم‌خانی: چرا شریعتمداری را بازداشت و احضار نمی‌کنید؟

کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون و بهروزی شما را خواستاریم.

تبریک خالصانه ما تقدیم شما باد. موفقیت یک مقصد است، جایی که شما از طریق پله شکست می‌روید و من بسیار خوشحال هستم که اکنون با این دستاورد به مقصد خود رسیده‌اید.

موفقیت شما همچون پرواز در آسمان شادکامی است. مالکیت آسمان را به نام کسانی نوشته‌اند که به زمین دل نبسته‌اند.

اگر افکارتان منفی باشد و در شما احساس بدی ایجاد شود ممکن است مانع موفقیت شما در زمینه ای که می‌خواهید شود .

قوانین علمی تغییرناپذیرند؛ یعنی ‌نمی‌توان آن‌ها ‌‌‌را براساس اهداف خودتان، بازنویسی کنید. در عوض، می‌توانید از آگاهی خود نسبت به آن‌ها ‌‌‌استفاده کنید تا از انتخاب‌های بعدی خود آگاه باشید و از دنیای خود بهره ببرید.

تازه های روانشناسی(مشاوره خانواده، روانشناسی کودکان، روانشناسی زناشویی، تست روانشناسی،موفقیت و...)

ورزش کردن هم روی موفقیت شما در زندگی تاثیر می‌گذارد. پس هر روز ورزش کنید، زیرا بدن ​ به ورزش روزانه نیاز دارد. در واقع اينجا سعی کنید ورزش​ را در برنامه‌های روزانه خود بگنجانید. بد نیست بدانید ​ ورزش ​ فقط برای سلامت جسم نیست، بلکه در روحیه ما نیز خیلی موثر است. پس از چند دقیقه ورزش روحیه​ پس از ورزش و بعد از ورزش را مقایسه کنید.

کنکور یکی از چالش‌های پیش روی جوانان کشور است و موضوع موفقیت در کنکور خواسته‌ای که است که نه تنها ذهن داوطلبان این آزمون را درگیر خود کرده است بلکه خانواده‌های آنان را نیز درگیر کرده است.

وقتی افکار منفی در ذهنتان باشد باید سریع افکارتان را تغییر بدهید.

برای افراد موفق استفاده حداکثری از توانایی‌ها برای بهتر شدن هدفی است که به عمل تبدیل می‌شود.

اگر بتوانید بر افکارتان مسلط شوید، آن وقت می‌توانید با روحیه‌ای مناسب و خوب به هدف‌تان در زندگی دست یابید. موفقیت ما در زندگی به نوع تفکر و نیز نگرش ما بستگی دارد. پس همیشه مثبت فکر کنید و شاد باشید، زیرا لحظه‌ها در گذرند.

سعی کنید استرس خود را کنترل کنید. زمانی که بتوانید با این روش یا هر روش دیگری که خودتان می‌دانید استرس‌تان را کنترل کنید، آن وقت می‌توانید با آرامش بیشتری مشکلات زندگی را بررسی و سپس حل و فصل کنید؛ زیرا توانسته‌اید در زندگی به آرامش نسبی دست یابید. در نتیجه یک گام در جهت موفقیت، در زندگی برداشته‌اید.

شاید متن کتاب خسته کننده باشه، که این طبیعیه چون داره قوانین حاکم بر موفقیت رو توضیح میده، ولی از نظر موضوعی کتاب بسیار عالی‌ای هست.

Report this wiki page