نقشه گام به گام جدید فرمول موفقیت

Wiki Article

بعد از هدف گذاری حالا نوبت عمل است شما باید هر روز کاری برای هدف های خود کنید.

با خودتان عهد ببندید که تمام تلاشتان را کنید تا به آن اهداف و خواسته هایتان برسید. مطمئن باشید نتیجه خواهید گرفت. ت

البته که برای موفق بودن در شغل خود نیازی به ضریب هوشی بسیار بالا یا کار کردن بیش از حد نداریم.

وقتی که موقعیت خود را شناختید تعیین کنید در مرحله بعدی کجا می خواهید باشید. در راه پیمودن این مسیر از چه کسانی می توانید کمک بگیرید و چه کسانی را در وظایف خود می توانید سهیم کنید.

وقتی چیزهای منفی در ذهنتان ایجاد می شود و یا به ناخواسته ها فکر می کنید باعث می شود احساس بدی مثل احساس ناامیدی و یا احساس شکست در شما ایجاد شود که همین احساس بد مانع رسیدن شما با خواسته و هدف که دارید می شود.

موفقیت جدیدتان را تبریک می‌گویم؛ هرچند شما همواره در کار خودتان موفق بوده‌اید و این یک شگفتی جدید نیست که ما می‌توانیم موفقیتتان را ببینیم.

اصل فرمول موفقیت در کسب و کار فعالیت های کاربردی و ویژه هستند که به شما این امکان را می دهند تا در کمترین زمان ممکن بیشترین نتایج را بگیرید.

به روش‌های تست زنی صحیح مسلط شوید، دروس رتبه ساز را بشناسید و تکنیک‌های بسیار دیگر.

فقط به این نکته توجه کنید که شما لحظه ای نمی توانیم از قانون جذب استفاده کنید. مثلاً به پول و ثروت فکر کنید و همان لحظه پول و ثروت را جذب کنید.

اگر عادات منفی همچون سیگار، خوردن بیش از حد غذاهای چرب و غیره دارید؛ سعی کنید این عادات منفی را با انجام کارهای مثبتی همچون ورزش کردن و خوردن غذاهای سالم ترک کنید.

شما باید کليک کنيد بدانید چه چیزی باید بخواهید و چه چیزی نباید بخواهید.این بدین معنا است که از بین خواسته ها و توقعات خود مهم ترین آنها را انتخاب کنید و اولویت بندی داشته باشید سپس اضافه هایش را دور بریزید.

یعنی اینکه اگر شما بتوانید به درستی از قانون جذب استفاده کنید می توانید در هر زمینه ای که بخواهید به یک فرد موفق تبدیل شوید.

۱۷۰ جمله انگیزشی کوتاه و انرژی بخش را در این مقاله مطالعه کنید:

جزو تیم شنا هم بود. پسر کنجاوی بود و علاقه‌مندی‌های مختلفی داشت و نمراتش عالی بودند. معلمان و همکلاسی‌هایش او را دوست داشتند. به نظر خوشحال می‌آمد. همچنین ما هم از خوشحالی دیگران خرسند بودیم.

Report this wiki page